Zakres tematyczny Kongresu współtworzony jest przez Radę Programową, której przewodzi Maciej Witucki. Skupia ona prezesów największych firm z powyższych sektorów, którzy zainteresowani są tematyką wykorzystania Big Data, przedstawicieli administracji i organizacji związanych z branżą. Kreowana przez Radę tematyka wydarzenia gwarantuje najwyższy poziom merytoryczny podejmowanych podczas kongresu dyskusji.

Ideą Kongresu jest pokazanie szans i zagrożeń, możliwości i obaw, jak również obecnych
i planowanych uwarunkować prawnych, które determinować będą działania firm w przyszłości. Wydarzenie staje się unikatowe dzięki biznesowemu podejściu do poruszanych zagadnień, a także obecności Gości zagranicznych, którzy swoją wiedzą i doświadczeniem wzbogacą dyskusję, pokazując praktyczne przykłady wdrożeń z zachodnich rynków.

Główne obszary tematyczne:
Szanse i zagrożenia dla finalnych konsumentów
Prawo i regulacje a przetwarzanie danych
Praktyczne przykłady wdrożeń
Monetyzacja Big Data
Międzysektorowa wymiana danych

Wśród prelegentów m.in.:
Stephen Brobst, Chief Technology Officer for Teradata Corporation
Mike Turner, Director Center of Excellence, SAS Institute
Wojciech Rafał Wiewiórowski, Główny Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Sławomir S. Sikora, Prezes Zarządu, Bank Citi Handlowy
Matt Ariker, Chief Operating Officer, Consumer Marketing Analytics Center, McKinsey & Company


Więcej informacji:
Aneta Pernak, Dyrektor Działu Produkcji Projektów Strategicznych
Tel. +48 22 379 29 18
a.pernak@mmcpolska.pl
http://bigdatacongress.pl

 
Numer 405 Kwiecień 2024

Polecamy:




Xbest_banner_TV-Sat_WWW.JPG

Eutelsat 380x70 tvsat-hotbird.jpg


ZTV_PL_baner2021_final_07.02.2021.JPG

Radio_Santec_banner_380x70_09_2023.jpg


PFR plansza informacyjna poziom.jpg
Którą formę przekazu telewizji preferujesz?
 Naziemna DVB-T
 Satelitarna
 Kablowa
 Internetowa
                
 
  Zdjęcie inżyniera