|
Zakres tematyczny Kongresu współtworzony jest przez Radę Programową, której przewodzi Maciej Witucki. Skupia ona prezesów największych firm z powyższych sektorów, którzy zainteresowani są tematyką wykorzystania Big Data, przedstawicieli administracji i organizacji związanych z branżą. Kreowana przez Radę tematyka wydarzenia gwarantuje najwyższy poziom merytoryczny podejmowanych podczas kongresu dyskusji.
Ideą Kongresu jest pokazanie szans i zagrożeń, możliwości i obaw, jak również obecnych i planowanych uwarunkować prawnych, które determinować będą działania firm w przyszłości. Wydarzenie staje się unikatowe dzięki biznesowemu podejściu do poruszanych zagadnień, a także obecności Gości zagranicznych, którzy swoją wiedzą i doświadczeniem wzbogacą dyskusję, pokazując praktyczne przykłady wdrożeń z zachodnich rynków.
Główne obszary tematyczne: Szanse i zagrożenia dla finalnych konsumentów Prawo i regulacje a przetwarzanie danych Praktyczne przykłady wdrożeń Monetyzacja Big Data Międzysektorowa wymiana danych
Wśród prelegentów m.in.: Stephen Brobst, Chief Technology Officer for Teradata Corporation Mike Turner, Director Center of Excellence, SAS Institute Wojciech Rafał Wiewiórowski, Główny Inspektor Ochrony Danych Osobowych Sławomir S. Sikora, Prezes Zarządu, Bank Citi Handlowy Matt Ariker, Chief Operating Officer, Consumer Marketing Analytics Center, McKinsey & Company
Więcej informacji: Aneta Pernak, Dyrektor Działu Produkcji Projektów Strategicznych Tel. +48 22 379 29 18 a.pernak@mmcpolska.pl http://bigdatacongress.pl
|