– Jak co roku jesienią – bardzo bogato. Tym razem koncentrujemy się bardziej na zagadnieniach strategicznych, przygotowując się do obchodów 30-lecia naszej branży, które będziemy świętować w przyszłym roku. Telewizja i media przechodzą okres burzliwych zmian, widzimy to na co dzień, nie jest to jednak rzeczywistość wprost z literackich wizji futurologów. Z jednej strony kształtują ją mechanizmy popytu i podaży, z drugiej – zmiany kulturowe mające odbicie także w modelu „konsumpcji mediów”. Dziś mówimy już o społeczeństwie gigabitowym, zaś zrealizowane przez nas cele Europejskiej Agendy Cyfrowej przechodzą do historii. Chcemy więc w Łodzi mówić o przyszłości, która już jutro stanie się naszą teraźniejszością.

Cały tekst w październikowym wydaniu miesięcznika...

 
Numer 405 Kwiecień 2024

Polecamy:




Xbest_banner_TV-Sat_WWW.JPG

Eutelsat 380x70 tvsat-hotbird.jpg


ZTV_PL_baner2021_final_07.02.2021.JPG

Radio_Santec_banner_380x70_09_2023.jpg


PFR plansza informacyjna poziom.jpg
Którą formę przekazu telewizji preferujesz?
 Naziemna DVB-T
 Satelitarna
 Kablowa
 Internetowa
                
 
  Zdjęcie inżyniera