Spotkanie nadawców telewizyjnych
23 stycznia 2019 r. w Warszawie odbyło się spotkanie przedstawicieli nadawców telewizyjnych działających na polskim rynku mediów, którego przedmiotem było określenie formy uczestnictwa nadawców w procesie współtworzenia badania konsumpcji mediów.

Było to kolejne, trzecie, spotkanie, które ponownie zgromadziło reprezentację prawie całego rynku nadawców. Stacje telewizyjne, których przedstawiciele byli obecni na spotkaniu, odpowiadają za blisko 90% udziałów w rynku. Zdecydowana większość obecnych na spotkaniu nadawców telewizyjnych uznała za kluczową potrzebę spójnego i jednolitego wyrażania stanowiska przez media telewizyjne w procesie prac nad nowym badaniem konsumpcji mediów. Podkreślono również, że dalsze formułowanie przez nadawców ocen oraz postulatów powinno dokonywać się w sposób bezpośredni, wynikający z ich gotowości do zaangażowania oraz dodatkowego wsparcia merytorycznego procesu.

Cały tekst w marcowym wydaniu miesięcznika...

 
Numer 361 Marzec 2019

Polecamy:

MediaForum2019_380x70.jpg

PIKE_wiosna_380x70.jpg

MiSOT_03_19_baner TvSat 380x70.jpg




OPTOMER BANNER STRONA.JPG

Xbest_banner_TV-Sat_WWW.JPG


Neu_Jerusalem_Banner.jpg
Czy uważasz, że cyfryzacja przyczyniła się do rozwoju piractwa audiowizualnego?
 Nie
 Tak
 Nie mam zdania
                
 
 
AKTUALNOŚCI | TECHNIKA | TESTY | POLECAMY W TV | Z ZIEMI I KOSMOSU | FOTOREPORTAŻ | EKSPERCI | ARCHIWUM |
strony internetowe Łódź