Powrót do listy newsów

Viacom Blink!
(Rozmowa z Danielem Reszką, Programming, Acquisitions and Development Directorem, Viacom International Media Networks Polska)

– Kto ogląda więcej telewizji – mężczyźni czy kobiety?
– Jeśli przyjrzymy się profilowi widowni w Polsce, okazuje się, że kobiety spędzają aż 27% więcej czasu przed telewizorem niż mężczyźni!
To więcej niż jeszcze kilka lat temu. Co więcej, panie szukają przede wszystkim zróżnicowanej oferty. Chcemy im taką propozycję dostarczyć na antenie Viacom Blink!, gdzie znajdą one najciekawsze propozycje praktycznie z każdego gatunku telewizyjnego – seriale, programy dokumentalne, sensacyjne, lifestyle’owe, reality show i inne. Pracujemy również nad dalszym urozmaiceniem naszej oferty. Chcielibyśmy w niedalekiej przyszłości móc zaoferować naszym widzom również najciekawsze propozycje filmowe – aktualnie prowadzimy w tej sprawie zaawansowane rozmowy z dystrybutorami.

Cały tekst w sierpniowym numerze...

 
Numer 405 Kwiecień 2024

Polecamy:




Xbest_banner_TV-Sat_WWW.JPG

Eutelsat 380x70 tvsat-hotbird.jpg


ZTV_PL_baner2021_final_07.02.2021.JPG

Radio_Santec_banner_380x70_09_2023.jpg


PFR plansza informacyjna poziom.jpg
Którą formę przekazu telewizji preferujesz?
 Naziemna DVB-T
 Satelitarna
 Kablowa
 Internetowa
                
 
 
Zdjęcie inżyniera