| 
                      
                     | 
                  
                  
                    
                      
                        Powrót do listy newsów 
  
		
			
				
					
						Nowe Internetowe Centrum Obsługi Klienta 
					 | 
				 
				
					| 
					 Cyfrowy Polsat uruchomił nową wersję Internetowego Centrum Obsługi Klienta (ICOK), która pozwala na samodzielne zarządzanie kontem klienckim przez Internet w znacznie szerszym niż dotychczas zakresie i upraszcza proces realizow
  
					  | 
				 
			 	
     | 
	 
  
    
      	
        
          | 
			 Nowa platforma umożliwia dokupowanie i modyfikowanie pakietów telewizyjnych i internetowych, obsługiwanie dostępu do materiałów wideo w ramach usług VOD, PPV i serwisów online oraz skorzystanie z innych usług operatora. Projektanci nowej platformy pomyśleli o wielu nowych, użytecznych funkcjach, dzięki którym zarówno obsługa konta, jak i płatności zajmą niewiele czasu. Klienci w prosty sposób sprawdzą stan swoich należności za telewizję, Internet, usługi VOD i online i zdecydują, czy chcą realizować płatności za pojedynczą usługę, czy zbiorczo. Nowy serwis daje także możliwość opłaty abonamentu z góry za dowolną liczbę miesięcy – mówi Grzegorz Sandel, dyrektor zarządzający ds. obsługi klienta i telekomunikacji, Cyfrowy Polsat S.A.
  Cały tekst w majowym wydaniu miesięcznika...  | 
     
   
	   | 
	 
 
                       
                     | 
                  
                                      
                      |   |